2012. július 31., kedd

kisegér

2012.03.14. 23:36 Viccy

- Te hány éves vagy? - kérdi a kisegér az elefántot.
- 5 éves vagyok.
- Érdekes! - méri végig az elefántot, majd önmagát az egérke. - Én is 5 éves vagyok. Igaz, 2 hétig beteg voltam.

Szólj hozzá!

vegyes

2012.03.11. 23:13 Viccy

Új foglyot vezetnek be a zárkába. Cellatársa rögtön megkérdi:
- Mennyi?
- Tizenöt év.
- Miért?
- Egy tyúkért.
- Egy tyúkért tizenöt év?
- Igen, mert az a lökött tyúk addig kapirgált a kertben, míg kikaparta az anyósomat...

- Gazsi, ti hova jártok szilveszterezni?
- Tavalyelőtt Pásztón vótunk.
- Oszt mi történt?
- Az asszonyt hárman leszopatták, engem félholtra vertek.
- Hát tavaly?
- Pásztón.
- És mi volt?
- Az asszonyt öten megdugták, nekem eltörték a kezem meg három bordámat.
- És idén hova mentek?
- Hát az asszony Pásztóra szeretne menni...


Cigányok strandolnak:
- Hé te, Gázsi! Lovagolj mán a hullámon!
- Megőrültél asszony, hát én mán élve se kívánlak.

- Doktor úr, segítsen rajtam! Minden éjjel bokszolok álmomban.
- És reggel úgy ébred, mintha összeverték volna?
- Én nem, doktor úr, csak a feleségem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése