2012. július 31., kedd

rövidségek

Ha az alkoholizmusnak van határa, akkor én kettős állampolgár vagyok.

Elmentem egy masszázsszalonba, de önkiszolgáló volt.

Vettem egy könyvet az volt a címe 101 figura a szexben. Egy nyomdai hiba miatt két hétig nem mozdult a nyakam.

Hogyan kell a libából sárkányt csinálni? Vedd el feleségül majd megtudod.

Nagyon rajongok a nőkért, és ezt számlákkal is tudom bizonyítani.

Gondolkodom tehát vagyok, ha nem gondolkodom úgy jobban vagyok.

Mindegy mit érsz el az életben, a gyászmenet hossza úgy is az időjárástól függ.

Öreg úrnak mondja a barátja, te hülye vagy ez a fiatal szőke csak a pénzedért szeret. Tudom de nem a hitelkártyámat szopogatja.

Ajándék szesznek ne nézd a fokát.

A politika olyan mint az ablakpucolás, a mocsok mindig a másik oldalon van.

Azt nézem hogy kegyed tetszik- e már, vagy még kell innom.

Hány típusú nő van? Az egyik facér, a másik megőrül a facér.

Két pali beszél a kocsmában, láttál már jégkockát középen lyukkal? Hát persze már 30 éve nős vagyok.

A pénznek nincsen szaga, csak annak akinek nincs pénze.

Ha temetőben az van kiírva, hogy feltámadunk,akkor a kocsma jobb hely, oda az van kiírva, hogy sose halunk meg.

Nem hiszek neked:  nős ember is lehet boldog, csak a felesége rá ne jöjjön.

Hazudsz mint az a szúnyog amelyik azt mondja, hogy holnap vért fog adni.

Mi kell a sörösláda cipeléshez?
Rekeszizom.

A boldogság két fő eleme: az egészség és a rossz memória.

Ne pisálj széllel szembe, mert te iszod meg levét.

Minden szál cigi elvesz 7 percet az életből.
Minden szeretkezés ad plusz 15 percet az élethez .Dohányosok, dugjatok, ha élni akartok!

Könnyebb utolérni a hazug embert, ha sánta.

Miért mindig az alszik el hamarabb aki horkol ?

Az életben két dolog után fut az ember, egyik a nő, a másik a beöntés.

Ha munkavégzés egészséges dolog, akkor csinálják a betegek, hogy meggyógyuljanak.

Italt elhagyni jó dolog, csak az a szar, hogy nem tudod hol hagytad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése